Thursday 18 April 2013

TagVillage : Program Jual Beli 'Keyword'

TagVillage?


Mesti ada yang tertanya apa benda TagVillage (TV) ni? Masa mula-mula join dulu pun 'konfius' gak tapi bila dah cuba dan pahamkan baru lah dapat tangkap. Dipendekkan cerita, TagVillage (TV) adalah tempat untuk anda ber 'jual' 'beli' Keyword  yang mana Keyword yang anda beli didalam TV ni boleh dijual balik jika ada ahli TV yang lain nak membeli Keyword anda tu.


TagVillage
























Contohnya :


Anda membeli Keyword "yahoo mail" pada harga $3.00, kalau ada seseorang yang nak membeli Keyword anda dia perlu membayar pada harga $3.50, jadi kat situ anda dah untung $0.50. Tu kalau anda membeli Keyword yang murah, Keyword yang mahal lagi banyak memberi keuntungan bergantung pada nilai dan populariti Keyword. Anda juga boleh membeli Keyword yang baru pada harga $1.00.


Untuk join TagVillage (TV) modal permulaan yang anda perlu ada adalah sebanyak USD10 dan pendaftaran untuk TV adalah percuma. Duit yang anda masukkan adalah untuk anda membeli Keyword didalam TV ni. Pembayaran boleh dilakukan dengan menggunakan Paypal atau Payza. Untuk yang nak mendaftar, boleh klik pada link di bawah ni.


Pendaftaran Baru TagVillage, Klik Sini.

No comments:

Post a Comment

Artikel Menarik