Sunday 31 March 2013

IPanelOnline Malaysia : Jawab Survey Dan Dapat Duit

Sedikit info pasal IPanelOnline Malaysia ni



























"iPanel merupakan sebuah syarikat yang mengumpul kaji selidik dalam talian untuk kajian pasaran. Kaji selidik yang dilakukan adalah untuk membantu syarikat mendapatkan pandangan dan cadangan daripada pengguna."


"iPanel membolehkan anda berkongsi pendapat dan cadangan anda dengan cepat, mudah dan bijak. Mana-mana kaji selidik yang anda sertai akan memberi anda 1-2000 points. Kami menunaikan janji kami kepada anda dan menerima kredibiliti yang tinggi dari ahli-ahli. Kaji selidik dalam talian yang ditawarkan oleh syarikat kami dibalas dengan mata yang boleh ditebus untuk anda. "


Kalau tengok kat sini konsep Ipanelonline ni mudah je, anda 'sign up' untuk jadi ahli, kemudian jawab kaji selidik yang diorang bagi, so setiap kaji selidik yang anda sertai nanti diorang akan bagi point. Point yang korang dapat pulak nanti boleh la di 'redeem' ke dalam bentuk RM ( 100 point = RM 1.00 ). Tapi setiap kaji selidik yang diorang bagi ni ade kuota dia, so anda kena la sentiasa refresh page tu ntuk tengok mana la tau kot ade kaji selidik baru ke, kalau anda berjaya dapat jawab kaji selidik tu nanti, anda akan diberi mata diantara 100 - 1000 point (bergantung pada kaji selidik yang diberi). 


Kaji selidik yang diorang bagi ni pun kerap (kekadang tiap-tiap hari ade, kekadang lak, seminggu nak dapat 3 kaji selidik pun payah). So, bagi korang yang saje2 nak 'try' tu boleh la daftar kat sini IpanelOnline Malaysia . Sambil2 surf internet boleh la cari duit poket sikit kan hehe.



No comments:

Post a Comment

Artikel Menarik